Eeehh Hej ?

fy skäms Paulina eller ?

kanske inte för ja vet att ja inte hört av mig till alla på ett tag. men för att säga sannigen, i'm fucking busy!
nytt jobb, nya vänner, flytt. jag har fullt upp med att skriva mail till mamma så hon vet att ja lever.


men största ångesten går till Johanna, sant! för ja vet de mesta och de tar ont i hjärtat när ja inte är uppdaterad om vad de är som pågår. jag vill vara kvar, och ja vill att hon ska vara här med mig och på ett annat sätt vill ja vara hemma med henne. Johanna är min största kärlek utan tvekan, hon är den som sårade mig mest men hon är den som samtidigt bevisade mest att hon verkligen förtjänar en andra chans. Hon är en sann vän. och om hon känner likadant även fast hon blir sur när jag inte hör av mig till henne så vet jag (hoppas jag) att jag är hennes sanna vän med och hennes största kärlek.


Missförstå mig inte, Bettan, Sofie, Sanna, Carro, Madde jag saknar er med....låt oss bara säga att jag och johanna är bortskämda av varann :)

och faster P,  du vet att du är min rockstar.

All kärlek /Paulina


Kommentarer
Postat av: Paula

JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA ÅSNEUNGE!!!!!!!!!!!!!

PUSS O KRAM

2008-12-03 @ 08:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0