Me and my facebook world

Sitter här igen, eller ligger framför min nästan fungerande laptop. Den vill inte riktigt vara påslagen vilket örjar gå mig totallt på nerverna eftersom den alltid vill slås av helt utan förvarning ungefär i slutet av ett mail ja just tänker skicka iväg eller när ja just uppdaterat bloggen. och då blir ja så sur så ja genast lämnar rummet och börjar gnälla på att mr fix it stephan inte har gjort något åt saken ännu. Han som sögs vara expert. Jo expert på att berätta för mig exakt vad det är som JAG har gjort för fel de senaste 3 åren med min dator och att ja nu har resultatet.
De vill ja väl för sjutton inte höra. ja vill ju att han fixar skiten.

Nu till min rubrik. Facebook.
Vad gjorde vi / jag innan facebook. Hela min värld är så mycket enklare tack vare facebook. Ja vill verkligen inte erkänna det men det  är sant.
Alla dessa quiz om vilken kändis jag är eller hur svensk jag är eller något annat skit kan ju slänga sig i väggen de skiter jag i, eller att skicka blommor och annat bjäfs är också mycket mycket ointressant och ja avskyr att få det, lyckligtvis kan man blockera det mesta.

Nej facebook för mig är som en stor telefon, jag kollar den vanligtvis varje dag, just nu flera gånger om dagen. ibland kan tex Danielle skriva till mig mitt under dagen och säga att de är dax för kaffe och när ja ser det så knatar ja bara de 3 minuterna de tar att gå till Danielle. BRA VA?

jag håller fin fin koll på mina vänner hemma vid eftersom dom laddar upp foton hela tiden och man känner sig inte så  utanför, även vänner som redan lämnat mig ensam här på boracay under säsongen håller man koll på och kontakt med, många gånger bara tack vare att dom håller sin status uppdaterad. Vi behöver inte ens skicka ett mail vi kan bara kommentera på deras status eller bilder. Och visp så visar jag Keram i Turkiet att ja visst vill veta vad han håller på med fast han e i turkiet.

jag kommer till och med på mig själv och andra att vi börjar inleda samtal eller meningar så som
yeah but i read on facebook on freddys status that the poker starts at 9 p.m.

Or did u see the new album of Hans from the spring falls.

or, oohh my sister is going up to sälen the ski resort, i want that to.

Haha sjukt men sant, facebook gör de så mycket enklare för mig även fast de på ett vis är lite vridet. Välkommen till framtiden.

nog om de, ska slå på en film de är ju mitt i natten (23.00) stephan sover och jag har inte något att göra, (samma sak står  typ på min nuvarande facebook status fast på engelska, mini blogg?)

Har 2 dagar kvar på ön, vinden är bra, helt otroligt för att vara april.  Stephan skämmde bort mig med att laga super good och kryddstark thaicurry idag, jag behövde inte ens diska! Lyx.

3 nätter poff Manila 1 natt pooff  8 timmar  i luften pooff DOHA i 5 timmar poofff 11 timmar i luften pooff Arlanda, pooff RÄSER toyota prius 1 ½ timme pooff tjädersvängen 14.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vännen! Jag kommer hem till Hofors den 23e och blir kvar tills den 27e. Det är ju Orken då. Jag räknar med att vi ses massor under den helgen! :D

2009-04-06 @ 22:19:35
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Emma

Säg hej till Tjädersvängen 18 när du ändå e pågång då;) Hoppas månaderna i utlandet varit gryyyymma!! /Grannen á la tjäder

2009-04-07 @ 20:53:28
Postat av: Jesper

Tjaaa!!! Jag har typ inte ork o läsa hela inlägget, men du kommer ju hem på freda o jag saknar dig !!! Mamma o johanna saknar dig också !!! Hare bra!!!

2009-04-09 @ 09:30:08
URL: http://elbarto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0