Känner lite hemlängtan

borde kanske lägga ner facebook, blir lätt deppig när man läser om hur mina kära flickor lever vidare och jag sitter på andra sidan jorden och försöker lista ut vad dom håller på med?! jag vill ju med veta. fan

annars.....var en låååååång dag, utan vind  och jag som skulle ha lektion! men en dagstrip till pukabeach. nice me like en trevlig tripp.mr skruff.
minnen.


nu till annat, jag ska upp och ha lektion klockan 8.00 imorgon. hon e typ elva nu och dagen har bestått av mycket flängande. film sen sova. saknar s tror jag, joo de gör jag nog.


saknar mamma och mats med dock. vardagsrummet, slö tvtittande med mats, mammas mat. slödagar hemma helt enkelt. ett kylskåp med innehåll av allt du är sugen på för stunden för mamma alltid vet vad hon ska köpa, jag med datorn i knät i vardagsrummet, alla tittar på tv, umgås. stunderna e få men det är alltid dom jag minns som familjestunder. cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0