Konstutställning

Jajjamen, i brist på annat EFTERSOM det fortfarande inte finns en gnutta vind,så ska vi idag åka till Panay (större ö/man kan kalla de för fastlandet) och gå på någon träig Konstutställning. Hela utställningen kommer att håll till vid en å/flod ?!?!
min svenska suger.

Vakna runt nio idag, var inte alls planerat men då fick jag iaf en hård armbåge i magen. uufff
Ligger dock fortfarande i bingen och gör ingenting annat än att längta hem. Vår säng är ganska obekväm, man kan känna ungefär varje fjädring efter hela ryggraden. Och då kom ja ju snabbt att tänka på att min kära MOR köpte en ny bäddmadrass åt mig strax innan ja åkte iväg, Fatta va skönt att komma hem till en nästan helt ny säng ?!?!

I filippinerna går de inte att få våfflor någonstans, de är typ våffeldagen eller nå sånt snart, eller så har de redan varit. Men ja får minnsan inte nå våfflor. Tusan oxå.

Såg bilderna från tjejernas tjejkväll, vilket bara gjorde mig på dåligt humör, vilka fittor....kunde inte ens vänta 20 fjuttiga dagar.

Ska nog sluta längta hem så mycket, för ja vet ju att efter två veckor hemma eller så, kommer jag att undra va fasen ja längta efter. spc när jag har gått upp 20 kg för att jag ätit som en häst.

Nu ska ja försöka släpa med stephan till Lemon Cafe för lite frulle. innan vi åker till den dära Ån!

Jag hoppas ni fryser. Har beställt våren lagomt till Påsk för då kommer ja la hem.

Saknar min mamma för hon tar alltid hand om mig och löser de flesta utav mina problem, haha även fast ja inte ens ber om det ibland. SÅ när man inte är hemma så ofta och när man väl är det så får man minnsan vara som en barnunge för för våra föräldrar så kommer vi alltid vara barn, så varför inte ta vara på de ?

tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0