Okej Okej 3 mars

så imorgon, har jag då alltså ca 7 timmars bussresa från klockan 6 på morgonen och framåt. Har firrat böcker nu så de ska nog gå bra.

Inlägg, postat av Pappa Mats, Han livar upp min internet tillvaro alla gånger för han e så knäpp!
-
Vem vaktar kobben så den inte sjunker om du lämnar den några dar då?
De händer en massa i Sverige me må du tro, i dag t.ex gick vasaloppet och sammtidigt var det marknad i Ockelbo, då bire så mycke event på en å samma gång så man vet inte vilket man ska välja...
När andra fyller år spelar väl ingen roll, huvudsaken du har fin-fina presenter på gång 6/1 varje år då när jag fyller år.
Om du bara äter nan-bröd flyger du väl vackert iväg ända till afrika en vacker dag när du kaitar p.g.a du inte väger nåt, de gäller å ha underhudsfett om du ska till nordpolen vet du väl?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mina två kitedagar i caticlan kunde väl gått bättre, var ute och pumpa min kite klockan 6 am!! Redo att gå ut, lågvatten och började morgonen bra med ett ofrivilligt super hopp rakt upp i luften utan att ha brädan kvar på fötterna och landa med knät på en sten, men lite blod ska de väl ändå vara så de blir lite action i kiteboarding med. eller?

Kobben kommer att vaktas av, hmmm Will och Jona? Får se om kiteshopen står kvar när vi kommer tillbaka, har mina tvivel. För just nu så åker jag, stephan, Normita, Angel, Tony, Alois, Tristan, Vivid, teet och Reo som kommer mötas upp på Bantayan Island under de kommande 3 dagarna. Och Mars åker till Manila medans vi är borta, Så gänget med koll är borta, Hur ska detta gå under högsäsong och allt ??

Inga presenter tas med hem till svealand iår, Har redan en full backpack och troligen en kitebag när ja åker hem så jag är redan över på kilon, hur ska detta gå ?

så om jag ska flyga med min kite till afrika, så måste ja alltså äta upp mig som faaeen nu, vara tjock när ja kommer till nordpolen och sen leva på vatten och bröd där uppe, (man har väl inte råd med nå annat i norge ändå) och sen kanske jag väger tillräckligt lite för att kunna ta kiten till Afrika, hmm värt att fundera på.

Så OM ja nu inte uppdaterar på två veckor eller inte svarar på massa mail, så är de för att jag är på SEMESTER mellan 7-14 dagar, så ni vet de nu !!!!! klagomål lämnas till någon som är intresserad av att höra dom.


Är de någon som vet om isbjörnar går i ide på sommaren?

Grattis till Pappa Mauri typ 49 ? imörra 3 mars (läs idag)

Johanna min pärla, snart kommer jag hem till dig!´ryktas om en 2a tiger army konsert i sthlm till sommaren, de vore nått!

Puss och stor kram till vänner och framförallt Familjen.

Kommentarer
Postat av: annika

Jag har utmanat dig på min blogg..=)

2009-03-12 @ 21:14:17
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0