2 veckor

av frihet ser jag framför mig, och ensamhet, S har åkt till Deat för en kitesurfingtävling,


Jag har ännu inte några planer på att komma hem, Även fast ja numera lever på mina besparingar men jag känner att jag inte riktigt är klar här ännu. men i slutet av feb ska ja börja planera min hemresa bättre. Så annika ja lovar att berätta för dig så fort jag vet.


Annars så åker jag till Tanzania Afrika i november/december så det blir hem och jobba som en galning igen.

Andra planer för sommaren förutom att jobba som en galning är att försöka klämma in Kazantip i ugraina en vecka

Så jag hoppar på supermycket jobb i vår/sommar/höst för nästa vinter kommer bli oslagbart.


och johanna, Ja vet att du är på jobb och har fullt upp men jag vill verkligen prata med dig, så nu är de du miss sjöberg som hör av dig till mig när du klivit av båtfan!!

Kommentarer
Postat av: annika

Bra att du ska börja planera din hemresa det tycker jag som en bra ide.. Jag tycker du ska boka in en till sak på din fullspäckade sommar Peace and love festivalen i borlänge.. Miah ska komma.. det kommer bli grymt.. Puss på dig min sköna böna ;)

2009-02-04 @ 13:29:26
URL: http://annikasmith.blogg.se/
Postat av: Niclas

Låter som att du upptäcker världen ! :)



Hade!

2009-02-05 @ 18:46:28
URL: http://maistrosandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0