Dagen Då!

dagen då jag blev överraskad!
dagen då jag visste att något förändrades!
dagen jag visste att något var rätt!
dagen jag visste att jag kunde!
dagen jag visste att det var jag och ingen annan!
dagen jag var säker nog!
dagen jag tvivlade med gick ändå!
dagen jag insåg var mina älskade stod!


Jag vet att jag blev förälskad i en sak idag, en sak som jag tvivlade länge, men glädjen i den idag var så konstig men ändå så värdefull, en dröm behöver inte från och med idag vara en dröm någon mer, drömmen som kan bli verklighet.

Hemma är det hem som man väljer att kalla hemma.

Kommentarer
Postat av: Mats

Ja. kom hem te soffan vett-ja, kommer du snart kan du till o me få sköta snöskottningen här hemma, inte dumt va?

2009-02-07 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0