ppuuhh

snöskottning ? har ni hört på maken vilket trams. Men du mats, jag kan erbjuda dig ett liknande jobb här nere om du känner för de, vi har nämligen 200 sandsäckar att skyffla sand in i imorgon bitti klockan 08.00! Låter som en spännande dag va?



Idag har jag ätit äckligt kött, Canadian steak! ÖÖÖ?? marinad? smakar ju absolut ingenting när man bara grillar köttet rakt av, och serverar det med sallad och potatis! För engångskull, gratis e inte alltid gott. men whata hell.

middag nr ett var följd av en annan middag som va godare, grillade tigerräkor och sallad samt vitlöksbröd, ja menar nu börjar de ju likna nått iaf, och detta va med gratis så, joo gratis är gott väger upp igen.

middag nr 2 var följt av lite poker, vilket jag inte vann, men ja kom två iaf. nu ska ja sova för jag ska upp på boarden imorgon bitti, och inte att glömma, full moon imorgon, hela ön firar såklart. Fest!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0