Snart är de första mars

om ca en timme, över fyra månader har jag vart i filippinerna mestadels på kobben som mats gillar att kalla det.
Men på tisdag så lämnar jag kobben för lite mera backpacking runt cebu, bantanyan och kanske bohol, de visar sig. Ska först klara av den oändliga bussresan ner till ILO ILO! Jag ska äta på donken och gå på bio!!!!

annars så har de hänt en väldansmassa men egentligen ingenting, skulle ju kunna skriva ner allt men ni skulle ändå inte hänga med i alla namn osv.

Imorgon ska ja till Caticlan för att kitesurfa hela förmiddagen och eftermiddagen, sova över för att sen kitesurfa HELA MÅNDAGEN! så de blir en rolig träningsvärk man har på den ovannämda bussresan.

Resan börjar närma sig sitt slut! Fast ja har fått två frestande jobberbjudanden på andra ställen. Well de första är Norge, svalborg, NORDPOLEN! Snökiteing och en massa pengar!

eller barjobb i Australien, Vatten kitesurfing! Hmmm.....

men silja väntar ju på att jag ska komma tillbaka till dom, men kanske inte lika länge den här gången ?!?!

sen i november så har jag ju jobb i Tanzania Afrika om ja vill, Vilket ja känner att jag iaf måste åka dit och kolla upp, har ju ändå inte vart i afrika ännu.

nee nu ska ja äta lite naan bröd och sen väntar bingen och film för kvällen. Så spenderar ja min lördagkväll medans ni andra säkert e apfulla om några timmar nånstans. Som de flesta på den här ön är!

Fyller pappa år den 3e eller den 6e mars? kommer fan aldrig ihåg hur det är.

Godnatt från framtiden

Kommentarer
Postat av: Paula

han fyller den 3:e.....

2009-02-28 @ 22:16:15
URL: http://dageneftervardan.blogspot.com
Postat av: Anonym

3mars

2009-03-01 @ 17:30:31
Postat av: Mats

Vem vaktar kobben så den inte sjunker om du lämnar den några dar då?

De händer en massa i Sverige me må du tro, i dag t.ex gick vasaloppet och sammtidigt var det marknad i Ockelbo, då bire så mycke event på en å samma gång så man vet inte vilket man ska välja...

När andra fyller år spelar väl ingen roll, huvudsaken du har fin-fina presenter på gång 6/1 varje år då när jag fyller år.

Om du bara äter nan-bröd flyger du väl vackert iväg ända till afrika en vacker dag när du kaitar p.g.a du inte väger nåt, de gäller å ha underhudsfett om du ska till nordpolen vet du väl?

2009-03-01 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0