Angels Bday and more

Vet ni, vi har ingen vind idag Fast de gör kanske inte så mycket. Vakna som vanligt runt 8 imorse. Stephan lät som en sågverk och hade inga planer på att gå upp.
Ramla ner för trappan, ingen vind överhuvudtaget. Så nu har jag spenderat nästan hela dagen i kiteshopen i hopp om att något skulle dyka upp, Detta har ännu inte hänt och klockan är snart solnedgång. fan.

Hursomhaver, Angel fyllde år igår (ägare av kiteshopen och andra ställen här på ön) De blev gratis mat och gratis dryck i Kiteshopen, inte helt fel. Kyckling marinerad i öl! Han e tysk så man kunde ju inte förvänta sig så mycket annat, potatissallad till de. Mycket Mycket tysk öl som jag fortfarande rapar. Men helt utan baksmälla, ramla nog i säng iaf före 3 vilket e tidigt för att vara den här ön. musiken hade tydligen tystnat runt 7 imorse, en timme före jag steg upp. :) Galet.

Annars så drar jag till manila snart 12 feb. Yeas gratis resa med lyxhotell och inte att förglömma hotellet erbjuder fria coktails mellan 6-8 på kvällen! Det är där ni hittar mig.

Har fått en infektion på sidan av vänstra foten gör super ont, s lekte doktor imorse med en nål och en pincett för att få ut allt äckel, de gjorde galet ont och de gör fortfarande ont men de borde vara bättre om några dagar. så kanske de är bra att de inte varit nån vind idag för jag hade ändå inte kunnat göra något.

hus

vi ses




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahah har du fått en mask i foten igen ;) hahahahaha

2009-01-31 @ 05:51:56
Postat av: Paula

E de Märta som kommit tebaks?????

2009-01-31 @ 16:16:08
URL: http://dageneftervardan.blogspot.com
Postat av: Paula

E de Märta som kommit tebaks?????

2009-01-31 @ 16:16:49
URL: http://dageneftervardan.blogspot.com
Postat av: paulina

Nej de e inte märta som kommit tillbaka, den här gången fick ja in taggar ifrån korallrevet när jag skrota så hårt pga kitesurfing. märta kommer inte tillbaka. Sådeså

2009-02-01 @ 06:18:41
Postat av: Paula

jooooo......du har allt saknat Märta lite ;)) o hon vill bo i din gossiga fot!!!!

2009-02-02 @ 19:09:27
URL: http://dageneftervardan.blogspot.com
Postat av: annika

Paulina min fråga är när kommer du hem?

2009-02-02 @ 22:53:12
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0