sommarkänslor

Psst vet ni vad, Det är sommar i Filippinerna! Det märks, folk är som galna, de sjungs överallt, folk tar semester och latar sig i solskenet. Själv gnäller jag mest, Det är ju Fittigt jävla varmt, Min solbränna är så gott som borta, för de är FÖR varmt till att vara ute i solen, mest gömmer jag mig i skuggan eller så sitter jag inne.
Inte är de någon vind heller, vilket gör de hela ännu värre. Inget som fläktar och inget att göra eftersom vi inte kan kitesurfa.

Mitt och stephans största intresse just nu är att sitta i sängen med varsin laptop och spela poker på facebook. ?!?!

Saknar verkligen iskall päronsaft nu, MUMS va gott de skulle va i den här värmen.

Annars så har jag i princip slutat med allt, eller jag har slutat med allt. Dricker inte mera alkohol, eller har iaf inte rört alkohol på 10 dagar, har inte rökt en cigg på 10 dagar. Har inte vart sten på 10 dagar. Varför detta nu då?
Ja inte vet jag, men min hjärna och min smarta kropp säger nej så så vart det med det.

Nu ska ja tvinga stephan att göra en vattenmelon shake. och kanske sjunga lite....de är ju trotts allt sommar!


xoxo /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0