Sur som en citron

Inte jag, men han här brevid!

vakna till ungefär 8.30 imorse, hörde VIND! snurra runt för att peta lite på min vän brevid och möttes av en bitterfitta! Visste att man kunde vakna på fel sida men HALLÅ! i vilket fall som helst så dunsta jag ganska snabbt ur sängen och ut på beachen innan humöret smitta av sig.

Så på hela dagen så har vi sagt ingenting till varann. Rätt skönt på ett vis. Han sysslar med vad han nu sysslar med och ja glider runt och gör mest ingenting, låter ju som jag löst problemet rätt bra, ända tills för några minuter sedan, DÅ han börjar gnälla om att jag inte gjort någonting idag!?!?! Morsan är lindrigare, men trottsig som jag är, svarar jag med ett surt
"De har jag ju visste gjort" och börjar räkna upp, jag har vart över till freestyle på kaffe, jag har ätit lunch, jag har städat upp röran i rummet (när gjorde du de senast? nee just de, du har ju aldrig gjort den biten) jag har vart till windpia och ätit mangos. Men tydligen så räknades ingenting utav detta och man får höra att man är lat!

Klart de! jag är ju bara en beachbum i slutet av sin semester! Man måste inte göra något varje dag!!

aja han fick iaf mig på dåligt humör så nu ska ja gå och mumsa en cesarsallad för 250 peso, även fast de är dyrt så är jag lätt värd den för jag har inte gjort ett skit idag.

nu sover han oxå! Rakt över den rena tvätten ja hämta igår!!

Livet som singel är så lätt, varför ens dejta! De dära med att man måste kämpa i ett förhållande ställer då bara till de för en.


Undra om jag ska laga mat själv till middag istället, så sjukt trött på att äta ute!! Samma sak om och om och om igen på den här ön! ta mig bort!

Kommentarer
Postat av: annika

Määähhh Paulina nu fattar jag noll, har du skaffat karl där nere?? PUSS

2009-03-19 @ 10:09:00
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0