This is how good it gets

WIND! men helt sjukt mkt regn, båda två var mycket efterlängtat men inte på samma gång, uff?

annars så har jag nu börjat nedräkning på riktigt! 10 dagar kvar på kobben. 11 dagar kvar till mellan mjölksland, även fast ja föredrar lätt mjölk.

Prata med min Ängel Johanna igår, guuud så bra ja mådde efter det.

Har inte så mycket mera att säga, har rensat ut en massa kläder och annat skrot idag, mycket saker bli de på typ 6 månader. Nu ska de shoppas saker till familjen och sen är jag klar för avfärd, alla notor är betalda osv. Visst ja, kanske ska firra en biljett från caticlan te manila med, annars blir de svårt att ta sig hem.

Vakna klockan 4a imorse, hörde en kite crascha?! nee de är ju inte möjligt de är ju fortfarande mörkt ute, men ja va så säker och eftersom stephan inte trodde på mig så var ja tvungen att pinna ut och titta, och mycket riktigt där står det en aprak kille och pumpar upp sin kite igen! HAHA han kom direkt från krogen för att kitesurfa, men eftersom de fortfarande va mörkt ute när han började så hade han satt linorna till kiten fel så den flög rakt in i palmträden. Tur att han ännu inte var kopplad till kiten och att kiten inte gick sönder. Hur som haver de såg ut som han hade en trevlig session när solen väl börja ta sig upp, själv gick ja och la mig igen. KORKAT! för när ja vakna igen vid 9 så kom regnet.

aja. Skorpor, toast päronsaft och allt de dära andra ja saknar i matväg, snart kommer ja hem.


When that final moment comes and I´m breathing my last breath. I´ll be saying to myself... is that all there is???

Kommentarer
Postat av: Sanna

du måste ringa mig så fort du kommer hem. Jag vill höra allt! :D Saknar ju dig. Kram

2009-03-30 @ 10:13:17
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: annika

Hur kan man saknar skorpor av allt gott som finns??:) PUSS

2009-03-30 @ 10:50:33
URL: http://annikasmith.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du måste köpa något till med ju, ja räknas till din familj BIIIIIIIIG SMIIIIIIIIIILE! hahahha :D

2009-03-30 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0