Dax att ta sin laptop och åka hem

mjoo inte riktigt hem hem, men tillbaka till Boracay.
Har flängt runt och tittat på massa fina stränder, massa fina platser, kyrkor och annat. Helt enkelt varit turist.

men när jag tänker tillbaka på det så är det rätt trist. var och varannan dag så kom det ett OOhhooo vilken fin strand från mig eller Jen. Huummff.

aja de mest spännande som hänt under denna lilla trip var väl vattenfallen i carabo. Helt utan bildbevis eftersom de starkt rekommenderade att vi tog med oss några värdesaker. och tur var väl de, för under den korta kanotfärden på ca 10 min så var alla och allt dränkta av vatten. Men helt fenomenalt vackert och roligt.

Filippinerna har 7 621 öar, jag har nu besökt 11 utav dem totalt, och då räknar jag med platserna från förra gången jag var i filippinerna. Kanske hinner jag utöka det till 22 innan jag kommer hem.....

nee nu ska ja sova, lååååååång resa imorgon. Back to work.

ainaanaii. - oh my mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0