Funderingar

Så vi har haft två as trista dagar med oväder.

Iförrgår blixtra de och åskade så sjukt mycket, blixten slog ner i en trähydda på gatan mittemot. den brann ner, men de var ingen som bodde där.

igår blåste det storm och hela ön var helt död.

Min funderingar just nu är varför jag funderar så mycket hela tiden men här är några utav dom.

Plugga Engelska i USA en termin eller ett år ?

Jobba i Kina som engelskalärare. why not cocconut ?

Resa jorden runt, och lite till. fast först och främst jorden runt helt och hållet.  för sluta resa kommer jag ändå aldrig att göra.

Jobba på en annan båt, som seglar runt på varmare breddgrader.

Slutligen, utbilda mig till Styrman (kvinna) eller läsa till Eventkoordinator.

Men vart är det jag ska börja egentligen, smartast vore väl kanske med engelskan eller va ?

sen jobba på båt, sen resa jorden runt, sen jobba som engelskalärare.

sen plugga ?

ttsss. jag funderar ut det en annan dag. Just nu tänker ja titta på film, gömma mig från vänner som dricker alkohol. och sen ta reda på vad morgondagen har att erbjuda.

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0