sena nätter

Okej klockan är typ 10 på morgonen. och dom håller på att renovera i rummet brevid. så jag vaknade med av att dom borrade i mitt huvud! Okej de gjorde dom inte men de känndes som de.

har haft några hårda nätter, eller rättare sagt tre. två med Jen på red pirates.......har bara suttit och hällt i oss san mig light och igår var vi ett stort gäng som va ut och käka och sen vart det kareoke och sen juice bar! Helt galet. men jag måste ha vart hemma före typ två.

idag eller ikväll ska jag låsa in mig på mitt rum och inte göra ett skit! HA!


okej jag skriver mer senare. nu måste jag till dykshoppen och göra lite nytta! eller bara kolla om Dustin lever.

yepp yepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0