Vuxen flicka

Ja man kan ju se de på många vis, men jag satt och klura och läste igenom mina inlägg sen innan sen jag kom hit i oktober, och många är ganska begränsande i ordspråk och andra roliga detaljer som jag skulle vilja berätta för mina vänner som jag vet läser min blogg men som uteblir, pga föräldrar.

har tänkt på hela grejen hela kvällen och kommit fram till att jag kan nog skriva allt i min blogg även fast dom läser den. För de första så är jag en "vuxen flicka" nu och får själv stå för mina misstag, för de andra: mina föräldrar är rätt coola ändå. För de tredje: Man kan inte alltid vara alla till lags, oavsett uppfostran och arv så är man alltid sin egen, kanske inte precis som ens föräldrar önskade en, men å andra sidan finns de tillfällen då vi önskar oss andras föräldrar med, men vi skulle ändå inte byta för nått i världen.

så från och med lämnas allt ut, de vill säga, allt som jag vill lämnas ut lämnas ut. Mamma och Mats Hoppas ni tycker om mig ändå även fast det kanske se ut som att de va värre än vad ni trodde från eran synvinkel, Men glöm inte att de mesta är ironisk sanning, mera smör på så att säga.

Aja nog om detta beslut.

Sitter på min Bambumatta mitt i mitt rum, har ett sista glas med vin i min hand, har delat en flaska vin ikväll, MED mig själv....mest för att jag och stephan inte pratar alls med varann idag, typ 10 meningar, inte för att vi är ovänner eller nått sånt, men vi har helt enkelt inte haft nått att säga till varann, så vi har varit nära varann hela dagen men helt enkelt pysslat med vårat, ätit när vi själva velat utan att rådfråga, bara varit för oss själva i varanndras sällskap.
 Inte helt fel.

Vinet var helt okej, känner mig trött efter dagen. Varit trött Hela dagen, har liksom inte haft lust att göra någonting alls. Bara göra ingenting. Soft.

Ska nu göra Will och Pernille sällskap ute i Hallen för ett saftymeeting och kolla på bilderna från resan.

Btw, har finnkrisp brevid mig!

Kommentarer
Postat av: annika

Haha ser framemot läsningen framöver..=) PUss

2009-03-23 @ 09:57:38
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0